Retur Bonucci accepterar Juventus jeers

Размещаем и обсуждаем законы, постановления, приказы и инструкции федерального и муниципального уровня

Retur Bonucci accepterar Juventus jeers

Сообщение fcbarcelone13 » 11 авг 2018, 06:35

Retur Bonucci accepterar Juventus jeers
Leonardo Bonucci har accepterat utmaningen att ändra Juventus tröja

åsikterna från kritiska Juventus-fansen efter hans kontroversiella återgång från AC Milan.

Försvararen lämnade Juve till Milano för ett år sedan och hävdade att "bonden hade bleknat" i Turin, men en svår årstid med Rossoneri ledde till ett drag tillbaka till Serie A-mästarna som Mattia Caldara och Gonzalo Higuain gick på andra sidan.

Aduperade media när han åter presenterades som en Juventus-spelare, erkände Bonucci att anhängarna har rätt att känna sig arg.

"Jag ville återvända till Juventus eftersom jag saknade mitt hem", sa han. "Jag tackar klubben, chefen och min agent för att jag ska vara tillbaka hit igen.

"Jag vill höja mitt spel igen och kompensera för tiden bort. Jag
Barcelona tröja vet att jag måste ge mitt svar på planen och visa det offret och hungen att vinna.

"Min relation med [Massimiliano] Allegri är en utmärkt. Vi korsade vägar flera gånger förra året och vi skakade på min återkomst till Juventus.

"Jag har förstått att de beslut som fattas i vrede inte är de rätta, men jag har förmögen att vara hemma där jag känner att jag hör hemma.

"Jag förstår fansen, jag respekterar dem. Jag accepterar whistling och booing. Det är upp till mig att förvandla allt till applåder.
Juventus har varit allt för mig under åren. Jag växte upp mycket här och klubben stödde mig alltid. Jag lämnade ett år sedan med ett handslag och kram med presidenten.

"Nu känner jag mig som en man i år, jag måste sparka igen som

Bayern München tröja
fotbollsspelare. Jag har förmögen att leka med världsklassstjärnor. Jag försvarar Bianconeri-färgerna som jag gjorde tidigare. "
Stora utgifter Liverpool måste leverera potential, säger Klopp
Jurgen Klopp fokuserar på att säkerställa att hans begåvade Liverpool-grupp levererar sin potential efter omfattande utgifter på överföringsmarknaden.

Liverpools säsongsutlägg var större än någon av sina Premier League-rivaler och tillade Alisson, Fabinho, Naby Keita och Xherdan Shaqiri till ett lag som nått sista finalmästerskapet i Champions League.

Och förutom att tala om hans förväntningar och styrkan i gruppen, erkände Klopp bara att resultaten kommer att betyda när säsongen börjar mot West Ham på söndagen.

"Mina egna förväntningar är alltid ganska höga, för att göra det mesta, ta allt ut ur det," berättade Klopp för en nyhetskonferens. "Det här är mina förväntningar hela tiden.

"För oss är det ganska normalt att det alltid skulle vara en punkt där
Real Madrid tröja

vi spenderade lite mer pengar. De senaste åren har jag satt här och försvarat vårt" överföringsbeteende ", som vi sålde mer än vi tog in.

"Det var allt förnuftigt. Vi var tvungna att skapa en trupp som är tillräckligt stark och tillräckligt stor för att klara Premier League för att vara så framgångsrik som möjligt. Steg för steg kommer vi närmare.

"Folk frågar mig om det är den bästa squad jag någonsin haft eller vad som helst. Jag tänker inte på det, för det handlar inte om vad vi har nu.

"Det handlar om vad vi gör av det, hur ofta vi levererar, hur ofta vi ger oss ett humör för att kämpa mot alla dessa Premier League-lag som vill ha våra poäng. Vi måste vara redo att slåss." \
Med spelare som fortfarande återhämtar sig efter VM, kommer Klopp ännu inte att kunna ringa på fullstyrka - Dejan Lovren kommer att vara frånvarande och Fabinho är tveksam på grund av sjukdom - men han är övertygad om att Liverpool är redo för matchen på Anfield .

"Vi kommer att se. De är alla i en annan form," sa han. "Tren


Изображение

t [Alexander-Arnold] har varit lite längre, Hendo's [Jordan Henderson] i och full av makt, men bara tre eller fyra dagar, kommer Dejan inte vara tillgänglig.

"[Fabinhos] skanning var klar, han kände sig sjuk när han kom tillbaka, så vi skickade honom hem igen. Vi kommer att se.

"Det är så det är. Vi har små saker vi måste tänka på, om det är risk eller inte, om vi tar risken eller inte. I slutet tror jag att vi kommer att ha ett fantastiskt fotbollslag på planen. att fatta några beslut. "



Så, om du är en fotbollsfläkt, som representant för din lojalitet mot ett visst lag, så kan du investera i en kopia av T-shirtsna är billiga bra. För mer information om T-shirtsna, besök: "http://www.billigtfotbol.com/
fcbarcelone13
 
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 11 авг 2018, 06:31

Re: Retur Bonucci accepterar Juventus jeers

Сообщение voxzi » 28 фев 2024, 05:37

voxzi
полковник
 
Сообщения: 361136
Зарегистрирован: 22 апр 2020, 09:05


Вернуться в Федеральные и муниципальные законы, информационные ресурсы

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Bing [Bot], dvdgett3 и гости: 10