kommer att möta Tottenham Juventus tröja

Состояние домов и подвалов. Уборка территории, состояние дорог и тротуаров. Детские и спортивные площадки. Озеленение. Парковки. Боремся с хамством.

kommer att möta Tottenham Juventus tröja

Сообщение vmtrojor6 » 27 авг 2018, 07:02

Manchester United mittfältare Fred nekade det är en splittring mellan spelarna och chefen Jose Mourinho och sa att alla i klubben är på samma sida.

Mourinho sa på en presskonferens på fredag ​​att det har varit en "svår Barcelona barn tröja vecka" efter 3-2 nederlaget vid Brighton & Hove Albion.

Men framför Tottenham Hotspurs besök i Old Trafford på måndag Juventus tröja sa Fred att alla drar i samma riktning.

"Medierna älskar att prata," berättade Fred för ESPN Brasil. "Förklädningsrummet har en utmärkt atmosfär. Från vad jag har sett sedan jag kom Изображение fram har ingen problem med någon. Det är motsatsen. Alla vill hjälpa alla.

"[Kritiken] är normal. Vi förlorade en match. Det är ett stort lag, en europeisk jätte. Det är normalt att människor pratar, men Mourinho är en bra PSG MBAPPE tröja chef. Jag är verkligen glad att jag jobbar med honom. verkligen glad att vara med i den här gruppen också, för det är en riktigt bra och sluten grupp. Vi hittar alla lösningar som hjälper oss att förbättra på planen för att hitta våra segrar. "

United, som började sin säsong med en seger och ett nederlag, kommer att möta Tottenham i sin första kamp mot en topp ses sida denna säsong.

Det ger chansen att lyssna på stämningen runt klubben efter en sommar av oro och en likgiltig start på Barcelona tröja den nya kampanjen.

"Ingen är lycklig efter ett nederlag," sade Fred. "Jag var väldigt arg på det här nederlaget [mot Brighton] och vi kunde ha gått upp, men det här är fotboll. Tyvärr spelade vi inte bra, men nu har vi ett stort spel framför oss och vi måste försöka förbättra och leta efter segern.

"Tyvärr gick inte den sista matchen lika bra, men dag för dag lär vi oss varandra lite mer och jag är säker på att denna grupp blir bättre."
vmtrojor6
 
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 27 авг 2018, 07:00



Вернуться в Наши дома и наши дворы

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 20